مدل سرویس طلای خودتان را انتخاب نکرده اید ؟ معمولا پیدا کردن سرویس طلای مناسب کار آسانی نیست و باید بازار را بگردید تا بین انواع سرویس طلا، مدل دلخواه را پیدا کنید . این آلبوم را ببنید و ایده بگیرید

سرویس طلا شما باید چه شکلی باشد ؟

اصلا به نظر شما می شود دربین این همه تنوع مدل های مختلف سرویس طلای عروسی ، مدلی را پیدا کرد و پسندید ؟ خرید سرویس طلا عروس به عوامل مختلفی بستگی دارد ؛ میزان هزینه ، نگین دار بودن یا بی نگین بودن سرویس ، طلای ایرانی یا ایتالیایی یا ترکی و ... . مهم ترین عامل را در این مورد مشخص می کند . اینکه شما بخواهید چه مقدار از هزینه مراسم ازدواجتان را صرف خرید انواع سرویس طلا کنید ، امری سلیقه ای ست . در مورد خرید سرویس یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد، حتما برای خریدتان فاکتور بگیرید و اگر از جواهرات استفاد می کنید ، از نوع جواهرات شناسنامه دار خرید کنید.

مدل سرویس طلاچقدر مهمه ؟



علاوه بر سلیقه فردی افراد و اینکه به طلای سفید ، طلای زرد یا جواهرات علاقه دارند، در خرید سرویس طلا برای عروسی مدل آن هم اهمیت دارد . اگر لباستان دکلته است یا مدل یقه خاصی دارید در خاطرتان باشد که این نکته را حتما مد نظر داشته باشید . 

نکته بعدی در مورد مدل سرویس طلا فرم گردن و سر و شانه شماست. مثلا اگر تخت سینه شما چاق و گوشتی است اصلا نباید از سرویس های شلوغ و بلند استفاده کنید . سرویس های ظریف و کم زرق و برق مناسب ترین فرم هستند . 

به عنوان یک اصل کلی ظرافت ، زیبایی به همراه می اورد . سرویس طلای ظریف بخرید و همیشه از آن با خیال راحت استفاده کنید .

عکس سرویس طلابه شما کمکی میکند یا نه ؟

هر چند دیدن سرویس طلا از نزدیک چیز دیگری است ولی این نکته در خاطر داشته باشید که با دیدن عکس های مختلف سرویس طلا میتوانید مدل دلخواهتان را بپسندید و در بازار راحت تر باشید. یا اگر وقت کافی دارید و یا طلا ساز حرفه ای می شناسید میتوانید با عکس سرویس طلا در دست سراغش بروید و سفارش ساخت بدهید . البته برای گرفتن قیمت نهایی و اینکه خیالتان بایت سفرش یا خریدتان راحت باشد ، حتما چندین جای مختلف را سر بزنید و چک کنید . در تهران بازار بزرگ؛ تجریش و راسته کریم خان برای خرید طلای عروسی جاهای مناسبی هستند . گاهی هم سرویس طلا ی مورد علاقه تان ممکن است در پشت یک مغازه  طلا فروشی در جایی غیر از بازار زرگرها منتظر شما باشد .

 

اما در هر صورت برای خرید سرویس طلای عروسی این نکته ها را حتما در خاطر داشته  باشید :

از جای معتبر خرید کنید ، فاکتور بگیرید ، حواستان به انواع طلاهای دست دوم باشد و آن چیزی را که دوست دارید بخرید .

 

 

آلبوم سرویس طلا برای عروس خانم

 

 

آلبوم سرویس طلا برای عروس خانم

آلبوم سرویس طلا برای عروس خانم

آلبوم سرویس طلا برای عروس خانم

آلبوم سرویس طلا برای عروس خانم

 

منبع: سایت نوعروس    

♠ سرویس_طلا 

♠ باغ_تالار 

♠ دسته_گل_رز_عروس

♠ طلافروشی     

♠ گریپ_فروت_و_لاغری

♠ کت_و_شلوار_دامادی

♠ روغن_نارگیل_برای_دور_چشم

♠ روغن_نارگیل

 

 

#سرویس_طلا     #باغ_تالار      #دسته_گل_رز_عروس    #طلافروشی     

#گریپ_فروت_و_لاغری      #کت_و_شلوار_دامادی    #روغن_نارگیل_برای_دور_چشم      #روغن_نارگیل